قهر کردن های پی در پی

  • dr_banihashemian
  • dr_banihashemian's Avatar نويسنده موضوع
  • آفلاین
  • مديرسايت
  • مديرسايت
بیشتر
5 سال 5 ماه قبل #8 توسط dr_banihashemian
قهر کردن های پی در پی was created by dr_banihashemian
سوالی را یکی از آقایان مطرح کرده مبنی بر اینکه علت قهر کردن های متوالی خانم ها چیست؟ و آیا این مقدار قهر کردن نرمال هست یا خیر؟
بیشتر
5 سال 5 ماه قبل #9 توسط اسلامی
Replied by اسلامی on topic قهر کردن های پی در پی
بعضی وقت ها علت قهر کردن خانم ها این هست که نیاز به توجه دارند و بخوان به این روش خواسته هاشونو رو بگن گاهی کم توجهی از سمت اقایون باعث بهانه گیری های زیاد از طرف خانم ها میشه گاهی هم ممکنه برعکس این موضوع پیش بیاد که باید بیشتر بررسی بشه...
بیشتر
5 سال 5 ماه قبل - 5 سال 5 ماه قبل #11 توسط golaraizadi
Replied by golaraizadi on topic قهر کردن های پی در پی
ضمن سلام.
به نظر من
1-اینکه بگیم خانم ها اینجوری و آقایان اونجوری ان و کلی صحبت کنیم غلط است (چه بسیار آقایونی دیده ام که از تکنبک قهر و طرد استفاده میکنن) ولو اینکه آمار اکثریت نمونه ای را نشان بده، دال بر امکان تعمیم خصلت به جامعه نیست! بنابراین در مورد این سوال آقای محترم میگم خانم هایی که ایشون باهاشون در ارتباط بوده اند یا هستن، از تکنیک قهر و طرد استفاده میکنن.
2-چند سوال پیش میاد : آیا تمام خانمهایی که این آقا باهاشون در ارتباط هستن چنین واکنشی داشته اند؟ اگر بله: (اگر من بجای این آقا باشم از خودم میپرسم) چطوریه که همیشه چنین افرادی جذب من میشن یا برعکس من به سمت افرادی با این تکنیک میرم؟ علت را در خودم میکاوم.
اگر نه: این خانمی که مدام داره از این تکنیک در ارتباط با من استفاده میکنه چه مشکلی داره؟ چه حرفی میخواد بزنه که نمیزنه و از این تکنیک برای اشاره به ان استفاده میکنه؟ (چون آنچه که مسلم است این خانم روش دیگری برای نشان دادن دلخوریش بلد نیست و بایستی کودکی خانم مورد بررسی قرار بگیرد تا خشم های ریشه ای درمان بشه و اگر مهارت دیگری بلد نیست روی مهارت های ارتباطی اش کار کند)
3- که شاید بهتر بود جای دو مینوشتم! مفهوم "زیاد" از دید این آقا باید بررسی بشه. چه بسا من فردی باشم که خطای شناختی "بزرگنمایی امر منفی" داشته باشم و اگر با این خانم سالی ده بار برخورد دارم ، حالا که سه بار قهر کرده برداشتم اینه که "همه اش" قهر میکنه!
4-از منظر روانشناسی خشم اگر بخوایم بررسی کنیم آمار نشون میده از روش های غلط ابراز خشم ، روش قهر و طرد در میان خانم ها رواج دارد (که اغلب منجر به خشم سرد و انفعالی میشه) وروش پرخاشگری در میان آقایان. که هر دو دال بر ضعف افراد (چه خانم و چه آقا) در زمینه مهارت های ارتباطی است
Last edit: 5 سال 5 ماه قبل by golaraizadi.
بیشتر
5 سال 5 ماه قبل #12 توسط Fatima.Dabiri
Replied by Fatima.Dabiri on topic قهر کردن های پی در پی
به نظر به جنسیت بر میگرده.. و خانم ها معمولا برای احقاق حق بیشتر شون از این رفتار استفاده می‌کنن و یا اعتراض به رفتار های ازار دهنده.
شاید یکی از علت‌های مهم این تفاوت که خانم‌ها بیشتر از اقایون قهر میکنند به نوع نگرش این دو جنس بر میگرده.
بیشتر مردا قهر را یک ضعف تلقی می‌کنن در حالی که زنان این گونه به آن نگاه نمی‌کنند. به طور معمول بر مردان قانون همه یا هیچ حکم فرما هست، یا رابطه‌ای را قطع می‌کنن یا بهش ادامه میدن اما خانم ها این طور نیستند.
و چون ارتباط کلامی در خانم‌ها قوی‌تر است درنتیجه آنها بیشتر از قهر استفاده می‌کنن چون بین خانم‌ها معمولا قهر روندی هست که نشان می‌دهد ارتباط به طور کامل قطع نشده و دوباره آشتی اتفاق می‌افتد که در این ارتباط و تعامل دوباره ارتباط کلامی کمک کننده است اما چون مردان به طور معمول در ارتباطات کلامی ضعیف‌اند رابطه را قطع می‌کنند یا ادامه می‌دهند و رابطه حد واسطی به نام قهر نمی‌شناسند.
در نتیجه؛آقایون، برخورد ها رفتار ها و واکنش هاشون‌ با خانم ها خیلی باید ظریف و متناسب باشد و کسی مشکل نداره که پی در پی قهر کنه..به رفتار طرف مقابل ش هم خیلی بستگی داره و اگه مهارت های رفتاری در اقایون‌ قوی بشه؛قهر کردن های خانم ها خیلی کمتر یا حتی صفر میشه
زمان ایجاد صفحه: 0.176 ثانیه
قدرت گرفته از كيوننا